Ο Λευτέρης προειδοποιεί τον Ανδρέου να κρατηθεί μακριά από τη Λία, αλλά εκείνος του εξηγεί πως αν δεν τον ξεπληρώσει άμεσα, θα τον βρουν πολύ χειρότερα. Ο Χρήστος βγαίνει το πρώτο του ραντεβού με την Κλαίρη και συνειδητοποιεί πως δεν του είναι αδιάφορη. Και η Μυρτώ όμως, προσπαθεί να λειτουργήσει η σχέση της με τον Θησέα. Η Βάλια παρακαλεί την Ανθή να γυρίσει στο σπίτι και να την βοηθήσει με το νέο θεατρικό, αλλά εκείνη αρνείται και την προειδοποιεί να σταματήσει να καταστρέφει τα παιδιά της. Ο Θησέας ενημερώνει τον Λευτέρη πως το έργο για το εμπορικό «παγώνει» για την ώρα. Η μέρα της πρεμιέρας φτάνει, αλλά το έργο δεν έχει την αναμενόμενη απήχηση στο κοινό. Η ερμηνεία της Βάλιας απογοητεύει και η Τζίνα είναι εκεί για να εκμεταλλευτεί την αποτυχία της. Ο ψυχολογικός πόλεμος της Τζίνας στη Βάλια εντείνεται μέρα με τη μέρα. Το έργο αποσπά άσχημες κριτικές και τα περιοδικά το χαρακτηρίζουν ως καλλιτεχνική αποτυχία. Η Βάλια καταφεύγει στα ηρεμιστικά προκειμένου ν’ αντέξει τον διασυρμό και τις απειλές της Τζίνας. Η Τζίνα, από την άλλη, καταστρώνει το σχέδιο εξόντωσής της, παρακολουθώντας συνέχεια τη ζωή και τις συνήθειες της Βάλιας. Ο Λευτέρης είναι τόσο στριμωγμένος οικονομικά που αν δεν εγκριθεί η κατασκευή του εμπορικού, θ’ αναγκαστεί να ξεπουλήσει όλη του την περιουσία. Η σχέση του Χρήστου και της Κλαίρης προχωράει γρήγορα ενώ αντίθετα η σχέση της Μυρτώς και του Θησέα λήγει όταν εκείνη ανακαλύπτει ότι την κορόιδευε για την δήθεν οικολογική του συνείδηση. Η Βάλια προσπαθεί να την πείσει να το ξανασκεφτεί και να μην πετάξει μια τέτοια σχέση στα σκουπίδια, ενώ παράλληλα πιέζει τον Θησέα να βρει τρόπο να ξανακερδίσει την κόρη της.