Χωρίς κατηγορία

Έντονος προβληματισμός για τις παρενέργειες των εμβολίων – Τι απαντούν οι ειδικοί

24.05.2021 | 09:31

Yπό διερεύνηση είναι τα περιστατικά θρομβώσεων μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca

Δυσοίωνες είναι οι εκτιμήσεις των ειδικών για την εξέλιξη της υγείας της 44χρονης από την Κρήτη, που νοσηλεύεται διασωληνωμένη στην ΜΕΘ, μετά την επιβάρυνση της υγείας της, λόγω της θρόμβωσης που εμφανίστηκε αμέσως μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

«Η 44χρονη είναι σε κρίσιμη κατάσταση, διασωληνωμένη σε ΜΕΘ και κρίνεται πάρα πολύ σοβαρή η κατάσταση της υγείας της», ανεφερε ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ κ. Γιώργος Χαλκιαδάκης.

«Την Παρασκευή (21/5) εισήχθη στο χειρουργείου λόγω ενός αιματώματος στον εγκέφαλο. Έκτοτε παραμένει διασωληνωμένη. Η γυναίκα αυτή ήταν υγιέσταση. Έκανε το εμβόλιο στις 6 Μαίου και πέντε μέρες αργότερα άρχισε να παρουσιάζει κεφαλαλγία, πήγε στο νοσοκομείο κι εκεί διαπιστώθηκε ότι έχει θρόμβωση σε εγκαφαλική φλέβα και θρομβοπενία», πρόσθεσε.

Για την πιθανότητα ελαττωματικής παρτίδας, ο κ. Χαλκιαδάκης, ανέφερε ότι οι εμβολιασμοί έγιναν σε διαφορετικά εμβολιαστικά κέντρα. «Η 44χρονη εμβολιάστηκε την ίδια μέρα, με την ίδια δόση με το συζυγό της», υπογράμμισε.

Αναφέρθηκε δε στην περίπτωση του 35χρονου όπου διαπιστώθηκαν θρομβώσεις σε αρτηριακά στελέχη, περίπτωση που δεν έχει περιγραφεί στην διεθνή βιβλιογραφία.

«Το ιστορικό των ασθενών έχει σταλεί στον ΕΟΦ και δεν υπάρχει ακόμα επίσημη απάντηση. Υπάρχουν ενδείξεις ότι πιθανότητα υπάρχει σχέση με το εμβόλιο, αλλά ο μόνος αρμόδιος είναι ο ΕΟΦ. Τίποτα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ή να επιβεβαιώσουμε.», τόνισε ερωτηθείς για το αν έχει διαπιστωθεί συσχέτιση του εμβολιασμού με τα περιστατικά θρομβώσεων.

Από πλευράς της η κυρία Ιωάννα Αλυσσανδράτου Πρόεδρος Συλλόγου «Πνευμονική Υπέρταση Ελλάδας» που πέρασε και η ίδια μια περιπέτεια με την υγεία της εμφανίζοντας περικαρδίτιδα κάποιες ημέρες μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου, στάθηκε στο πόσο σημαντική είναι η συζητήση με ανθρώπους ειδικούς, γιατρούς κι επιστήμονες.

«Τη Δευτέρα 17/5 που ήταν η δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer, και σε 24 ώρες ξεκίνησα να έχω παρενέργειες. Μετά τον πυρετό ξεκίνησε πόνος στο στήθος που οδηγούσε σε κάτι πολύ σοβαρό αρχικά. Έχω πνευμονική υπέρταση που θεωρείται υποκείμενο νόσημα. Με δική μας προσπάθεια μπήκαμε στην προτεραιοποίηση του εμβολιασμού. Πρόβλημα με την καρδιά δεν είχα.», ανέφερε.

«Η απόφαση του ΕΟΦ δεν έχει βγει. Δεν νοσηλεύτηκα, πήρα αγωγή κατ’ οίκον. Οι θεράποντες και εγώ η ίδια θεωρώ ότι σχετίζεται με το εμβόλιο. Είχα την τύχη να είναι και ο θεράπων γιατρός μου στα επείγοντα και γνώριζε το ιστορικό μου από την αρχή είδαμε ότι υπάρχει αυτή η παρενέργεια», πρόσθεσε.

Ο κ. Χαλκιαδάκης για την περίπτωση της 47χρονης σημείωσε ότι «ορισμένες εξετάσεις δείχνουν ότι πιθανότατα υπάρχει σχέση με το εμβόλιο. Δεν υπάρχει ακόμα βεβαιότητα ωστόσο.».

Videos & Απoσπάσματα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA - 24/05/2021

Χωρίς κατηγορία