Ελλάδα

Εμφάνισε περικαρδίτιδα μετά τη δεύτερη δόση Pfizer – Ωνάσειο: «Προς το παρόν χρονική και όχι αιτιολογική συσχέτιση»

20.05.2021 | 17:13

Περιστατικό περικαρδίτιδας ελέγχεται από τους ειδικούς, αυτή τη φορά μετά από εμβολιασμό με το σκεύασμα της Pfizer.

Το Ωνάσειο προχώρησε σε σχετική ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι η ασθενής αφού έλαβε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή επέστρεψε στην οικία της και ότι θα ενημερωθεί η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων για το συμβάν «και τη χρονική του συσχέτιση με τον εμβολιασμό χωρίς αυτό να σημαίνει και αιτιολογική συσχέτιση».

Συγκεκριμένα στις 17 Μαίου η γυναίκα εμβολιάστηκε με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer την επόμενη ημέρα ένιωσε πυρετό. « Ο πόνος ήταν τόσο μεγάλος που θεώρησα ότι παθαίνω έμφραγμα!!», ανέφερε συγκεκριμένα σε ανάρτησή της στα social media. Η ίδια διευκρινίζει ότι πάσχει από πνευμονική υπέρταση.

Σήμερα έχει πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, παίρνει αγωγή στο σπίτι και όλα βαίνουν καλώς. Η καρτέρα της θα σταλεί στον ΕΟΦ για να εξεταστεί αν εκτός από την χρονική συχέτιση με τον εμβολιασμό της υπάρχει και αιτιολογική.

Videos & Απoσπάσματα από LIVE NEWS - 20/05/2021

Ελλάδα