Ελλάδα

Νοσηλεύτρια παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

11.02.2021 | 13:14

Μια νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre αφού έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περεταίρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί, ενώ λαμβάνει και ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ δήλωσε πως η νοσηλεύτρια δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Την ίδια ώρα, μια μυστηριώδη υπόθεση έχουν αναλάβει να λύσουν οι αστυνομικές αρχές καθώς μια νοσοκόμα του Κέντρου Υγείας Περιστερίου ειδοποίησε νωρίς το βράδυ της Τετάρτης την Ελληνική Αστυνομία ότι χάθηκε ένα φιαλίδιο του εμβολίου της Pfizer.

Όπως ανέφερε στους αστυνομικούς, η ίδια είχε βγάλει το φιαλίδιο -το οποίο περιέχει 5 έως 6 δόσεις- από τον χώρο αποθήκευσης και το άφησε σε ένα συγκεκριμένο σημείο απ’ όπου εξαφανίστηκε.

Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Περιστερίου ερεύνησαν τον χώρο, στον δεύτερο όροφο του Κέντρου Υγείας, για να διαπιστώσουν τυχόν ίχνη εισόδου κάποιου άγνωστου δράστη, και πήραν αποτυπώματα καθώς και υλικό για να γίνει εξέταση DNA.

Πάντως, ανάμεσα στα σενάρια που εξετάζουν είναι και εκείνο του ατυχήματος, δηλαδή, να έσπασε κατά λάθος το φιαλίδιο και η νοσηλεύτρια να προσπαθεί να δικαιολογηθεί καταγγέλλοντας κλοπή.

 

Videos & Απoσπάσματα από ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - 11/02/2021

Ελλάδα