«Ένας σπουδαίος συγγραφέας κι ένα σπουδαίο έργο, στο οποίο ο θεατής δέχεται αλλεπάλληλα και βάναυσα μηνύματα στο μυαλό και την καρδιά», λέει για τον ρόλο της και τον «Θάνατο του Εμποράκου» η Πέγκυ Σταθακοπούλου, μιλώντας στο WEB TV του Mega Γεγονότα και την Εριφύλη Μαρωνίτη.
Γραμμένο το 1949 –όσο απίστευτο κι αν φαίνεται γιατί ακούγεται έργο τόσο επίκαιρο– το διαχρονικό αριστούργημα του Άρθουρ Μίλερ, ευτύχησε στο Εθνικό Θέατρο, σε μια παράσταση που σκηνοθέτησε ο Σταμάτης Φασουλής, με τους Πέγκυ Σταθακοπούλου και Πέτρο Φιλιππίδη, στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
«Ένας σπουδαίος συγγραφέας κι ένα σπουδαίο έργο, στο οποίο ο θεατής δέχεται αλλεπάλληλα και βάναυσα μηνύματα στο μυαλό και την καρδιά», λέει για τον ρόλο της και τον «Θάνατο του Εμποράκου» η Πέγκυ Σταθακοπούλου, μιλώντας στο WEB TV του Mega Γεγονότα και την Εριφύλη Μαρωνίτη.
«Κι είναι μια τόσο απλή αλλά δίχως υποχωρήσεις ιστορία» εξηγεί, όταν της ζητάμε να μας πει δυο λόγια για την υπόθεση, πέρα απ’ όσα ήδη εύγλωττα μαρτυρά ο τίτλος. «Μια απόλυση, δυο κεντρικοί ανδρικοί χαρακτήρες που συγκρούονται, πατέρας και γιος, και ανάμεσα η σύζυγος, με άπειρη αγάπη και τεράστια κατανόηση να προσπαθεί να εξισορροπήσει», προσθέτει η δημοφιλής ηθοποιός.
«Είναι ένας ρόλος που στην πορεία, και με τη βοήθεια του Σταμάτη του Φασουλή, μου αποκάλυψε αξίες και σημασία που δεν μπορούσα αρχικά να διανοηθώ», λέει η Πέγκυ Σταθακοπούλου. «Δώσαμε στη γυναίκα αυτή μια υπόσταση ισχυρή, και κτίσαμε ένα ρόλο που με επηρέασε και με ακολουθούσε ψυχολογικά και μετά το τέλος της παράστασης».
Και ο ισχυρότερος λόγος;
«Τα ερωτήματα που θέτει. Τι είμαι; Που πάω; Τι δεν είμαι; Τι θα ήθελα να είμαι; Τι δεν κατάφερα να γίνω; Ισορροπίες λεπτές, που ξεσηκώνουν θύελλες!», προσθέτει η ταλαντούχα Πέγκυ Σταθακοπούλου.