Ο Πάνος Κοκκινόπουλος και ο Μανούσος Μανουσάκης μιλούν για τις περιπτώσεις που η επικαιρότητα αποτελεί… έμπνευση για την τέχνη.
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος είπε πως κάποτε ο Όσκαρ Ουάιλντ έλεγε ότι η τέχνη δεν αντιγράφει την ζωή, αλλά η ζωή την τέχνη και αυτό γίνεται και στην καθημερινότητά μας.
Ο Μανούσος Μανουσάκης είπε πως η μυθοπλασία ποτέ δεν μπόρεσε να φτάσει στα ύψη της πραγματικότητας.
«Η πιο σημαντική υπόθεση για εμένα είναι η εφηβική βία, υπάρχει μια επαγγελματικότητα στο πώς ένα παιδί χτυπάει το άλλο. Έχει ενδιαφέρων σε εγκλήματά όπως η ενδοοικογενειακή βία και οι γυναικοκτονίες να δούμε πώς δημιουργείται ο χαρακτήρας αυτού του ανθρώπου. Θέλω να μεταφέρω τέτοιες υποθέσεις στη μικρή οθόνη γιατί η πραγματικότητα είναι αυτή που σε εμπνέει».
«Την ιστορία της μητέρας από την Πάτρα θα την προσέγγιζα απλό τη μεριά του συζύγου, γιατί από τη μεριά της δεν έχει πολύ ενδιαφέρον», λέει ο Πάνος Κοκκινόπουλος.
Ο Μανούσος Μανουσάκης είπε πως στην υπόθεση της μητέρας από την Πάτρα είναι συγκλονιστικό να δει κανείς πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και η ψυχολογία.
«Η προσέγγισή μου στην ιστορία της μητέρας από την Πάτρα θα ήταν να δείξουμε γιατί και πώς αυτή η μάνα φτάνει να σκοτώσει το παιδί της».
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος είπε πως ενδιαφέρον θα είχε να μεταφερθεί στη μικρή ή τη μεγάλη οθόνη η ιστορία της 12χρονης από τον Κολωνό, με μια μορφή εκδίκησης στο τέλος.
Ενώ ο Μανούσος Μανουσάκης είπε πως αν ασχοληθείς με μια πραγματική ιστορία, θα πρέπει η δικαστική υπόθεση να έχει τελεσιδικήσει, αλλιώς «δεν δικαιούσαι να αγγίξεις το θέμα».
«Πάντα παίρναμε μια υπόθεση, τη διαβάζαμε, την πετάγαμε και λέγαμε πώς θα φτιάξουμε μια ιστορία πάνω σε αυτή αλλά όχι αυτή», κατέληξε ο Πάνος Κοκκινόπολους.