Με διάθεση εξομολογητική και μια αμεσότητα που αφοπλίζει, ο ταλαντούχος και βραβευμένος ηθοποιός μιλά στο WEB TV του Mega Γεγονότα και την Εριφύλη Μαρωνίτη για την παράσταση του Αίαντα, στην οποία υποδύεται δύο, εντελώς διαφορετικούς, ρόλους: τη θεά Αθηνά, τον Μενέλαο.
«Λίγοι άνθρωποι, με απλά υλικά, νεανική ματιά και ώριμο τρόπο, καταθέτουμε στην παράσταση αυτή, όσα κουβαλάμε και βιώνουμε μέσα μας, όλον αυτόν τον δύσκολο καιρό. Βασικό συνδετικό υλικό; Η αγάπη!»
Με διάθεση εξομολογητική και μια αμεσότητα που αφοπλίζει, ο ταλαντούχος και βραβευμένος ηθοποιός μιλά στο WEB TV του Mega Γεγονότα και την Εριφύλη Μαρωνίτη για την παράσταση του Αίαντα, στην οποία υποδύεται δύο, εντελώς διαφορετικούς, ρόλους: τη θεά Αθηνά, τον Μενέλαο και παράλληλα, όπως και όλοι οι ηθοποιοί της παράστασης, συμμετέχει και στον χορό.
Σοφοκλή, Αίας, Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, 31/7-1/8
«Στο έργο αποτυπώνεται η σύγκρουση της ηρωικής παράδοσης με τη νέα τάξη πραγμάτων. Την πολιτική» μας λέει ο Θάνος Τοκάκης, μιλώντας για τη σοφόκλεια τραγωδία. «Και είναι ο Μενέλαος, αυτός που εισάγει και πρεσβεύει τις αξίες της πολιτικής. Σε μια εποχή που χάνουμε το έδαφος κάτω από τα πόδια μας, το αρχαίο δράμα μιλά με τη δική του γλώσσα, γι αυτά που ζούμε. Όχι σε επίπεδο μικροκομματικής πολιτικής, αλλά ως ενεργοί και συνειδητοί πολίτες, που οφείλουμε να είμαστε».
Πολυπράγμων και δημιουργικός, ο Θάνος Τοκάκης μιλά για τις δυσκολίες στο θεατρικό χώρο, για τα λογοτεχνικά του διαβάσματα, τη «Μεταμόρφωση» του Κάφκα που είναι το μυθιστόρημα που ξεχωρίζει, αλλά και για τις προσπάθειές του να γράψει και τα σχέδιά του να σκηνοθετήσει.
Αγαπημένη του ατάκα; Από τον Αίαντα είναι, «Είμαι ένας περιφερόμενος δυστυχισμένος, αδύναμος να βρω αυτόν που αναζητώ». Στη σκηνοθεσία της Σύλβιας Λιούλιου, ο Τοκάκης φαίνεται ότι βρήκε πάντως πολλά από εκείνα που τον προκαλούν δημιουργικά στο θεατρικό σανίδι.
Σοφοκλή, Αίας – «Ένας εξορκισμός στην κόψη της νιότης, της αντρείας, της ζήλιας για το έπαθλο, του νου που σκοτεινιάζει από το άδικο. Ο μοναχικός ήρωας με την πικρή ιδιοσυγκρασία και την φαρμακωμένη υπόληψη, ο άφταστος που τρελαίνεται γιατί του κλέβουν την πρωτιά…». Σύλβια Λιούλιου
Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, 31/7 & 1/8
Φεστιβάλ Αθηνών
Έριφύλη Μαρωνίτη