Το 7ο Πανόραμα Σύγχρονου Ελληνικού Κινηματογράφου πραγματοποιήθηκε αυτές τις ημέρες στο Παρίσι, με στόχο να προωθήσει μια άλλη εικόνα της χώρας μας. Το φεστιβάλ άνοιξε με αφιέρωμα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο, το οποίο προλόγισε ο Κώστας Γαβράς.
Με στόχο να προωθήσει μια άλλη εικόνα της χώρας μας και ν' αναδείξει τη φωτεινή της πλευρά, πραγματοποιήθηκε αυτές τις ημέρες στο Παρίσι το 7ο Πανόραμα Σύγχρονου Ελληνικού Κινηματογράφου.
Στο φεστιβάλ, που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού στον κινηματογράφο "Le Balzac" από τις 20 μέχρι τις 25 Μαρτίου, προβλήθηκαν κάποιες από τις καλύτερες στιγμές του ελληνικού σινεμά της διετίας που πέρασε.
Το ταξίδι του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου στη γαλλική πρωτεύουσα ξεκίνησε μ' ένα αφιέρωμα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο και την προβολή της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του, "Αναπαράσταση", η οποία παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά στη Γαλλία.
Το έργο προλόγισε ο Κώστας Γαβράς, ο οποίος μίλησε για τον μεγάλο δημιουργό και το προσωπικό του όραμα, αλλά και για την Ελλάδα της δημιουργίας που πρέπει να προβληθεί στο εξωτερικό. "Μιλάμε συνεχώς για τα αρνητικά, για τα προβλήματα, που υπάρχουν φυσικά. Πρέπει, παράλληλα, να βλέπει ο κόσμος ότι υπάρχει και κάτι άλλο στην Ελλάδα, ότι υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να κάνουν κάποια πράγματα, όπως ο κινηματογράφος, όπως η ζωγραφική" δήλωσε ο σκηνοθέτης και πρόεδρος της Γαλλικής Ταινιοθήκης.
Στην εναρκτήρια εκδήλωση του πανοράματος, με παρουσιαστή τον Νικο Αλιάγα, έδωσαν το "παρών" διακεκριμένοι Έλληνες καλλιτέχνες που ζουν στο Παρίσι, αλλά και σκηνοθέτες που ταξίδεψαν από τη χώρα μας για να παρουσιάσουν το έργο τους.
Στο Φεστιβάλ προβλήθηκαν ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους, όπως οι "Αλπεις" του Γιώργου Λάνθιμου, ο "Αδικος κόσμος" του Φίλιππου Τσίτα, το "Τανγκο των Χριστουγέννων" του Νικου Κουτελιδάκη, το " J.A.C.E." του Μενέλαου Καραμαγγιώλη, το "Αν" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, καθώς και ντοκιμαντέρ όπως τα "Πρώτη Ύλη" και "Σμύρνη, η καταστροφή μιας Κοσμοπολίτικης Πόλης".
Το Πανόραμα Σύγχρονου Ελληνικού Κινηματογράφου πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.